воскресенье, 3 марта 2013 г.

2 комментария:

  1. Ще одна сумлінність з групи УР 4 з'явилася.

    А якби не сиділи в підпіллі, а вже давно розмістили конспект за спостереженням, то вже б знали, що потрібно було брати не старі (трьохрічної давнини) конспекти, а оновлені - вони розміщені у повідомленні від 6 лютого.
    Першу сторінку конспекту потрібно переробити (оформлення). А звідки у нас термін "культурознавча лінія"? - замініть на відповідний.
    А щодо структури уроку, то ви з Іриною Миколаївною вже радилися.
    А от плануючи роботу в наступних конспектах потрібно чіткіше прописувати хто, що, скільки і як. Ви пишете "учні читають". Це як усі вголос, усі мовчки, один одному, один читає, а інші?
    Звертайте на подібні дрбниці увагу. Усе потрібно планувати і продумувати.
    особливу увагу зверніть увагу:
    як ви повідомите завдання,
    у якій формі учні його виконають,
    як ви перевірите, проконтролюєте,
    чи будете оцінювати цей вид діяльності.
    як ви перейдите до наступного виду діяльності.
    Саме цього бракує у конспектах усіх студентів, а потім на уроці доводиться діяти "як вийде".
    подумайте над кожним своїм кроком.
    Успіхів!
    Посприяйте, щоб і інші ваші одногрупники проявили сумлінність. Узяли правильні зразки і успішно вчилися.

    ОтветитьУдалить
  2. а тепер уже суттєві зауваження!
    У наступних уроках це потрібно врахувати.
    У вашому конспекті два компоненти, які мають бути взаємозумовленими, чомусь абсолютно різні.
    Структурно-композиційна схема (СКС) та хід уроку - перша колонка. Ці компоненти мають бути тотожними. У ході уроку ви мали повторити все, що в СКС заклали та ще доповнити назвами методів та прийомів, форм.
    Якщо ви спочатку складаєте чернетку ходу уроку, потім уважно його перевіряєте на доцільність зімни відів діяльності, за ступенем нарощування труднощів, на спрямованість на формування певних умінь тощо, то потім і складаєте СКС - тобто пам'ятку, що і за чим ви будете робити на уроці. А потім удосконалюєте хід уроку - зміст діяльності вчителя та учнів.
    Будьте уважніше. Бо виглядає СКС суцільним формалізмом - написали, бо вимагають. А навіщо писав - сам не знаю.
    Цей конспект уже не варто переробляти, а потрібно наступного разу зробити без цього порушення. Це свідчитиме про вашу роботу над собою - основне завдання практики.
    Прикро, що ви всі втратили цілий тиждень просидівши у підпіллі.Виклали б конспект за спостереженням, уже зараз про це не довелося б говорити.
    Сподіваюся, що на вашу сторінку заходять інші, іїм буде корисні ці рекомендації.

    Урок у вас вималювався, найголовніше вималювати і запам'ятати. 11 клас - це не просто. Усе передбачити ми не можемо: досвід учнів, активність, оперативність вашої пам'яті та реакції
    Важливо себе позитивно налаштувати.
    читали у УА 4
    Я рада, що я тут
    Я рада, що ви тут
    Я знаю, що я знаю (можу допомогти, можу навчити, це вам корисно, це вам потрібно...).
    Успіхів.

    ОтветитьУдалить